login (e-mail)           
hasło      
Zarejestruj się za darmo już teraz Infolinia 48 362 91 71    
 

 


FAQ (najczęściej zadawane pytania)
Wersja do druku


pytania i odpowiedzi
  1. Ogólne
  2. Profil uczestnika
  3. Akces do programu
  4. Kody punktowe
  5. Dostęp
  6. Skanowanie
  7. Wymiana punktów na nagrody

  1. Ogólne

    P: Na czym polega program HoReCa PROFIT™?
    O: Ideą programu jest stworzenie możliwości, dzięki którym uczestnicy będą mogli otrzymywać nagrody nie ponosząc żadnych kosztów.

    P: W jaki sposób mogę zostać uczestnikiem programu?
    O: Aby zostać uczestnikiem programu należy zgłosić swój akces poprzez stronę internetową www.horecaprofit.pl i wypełnić Kwestionariusz Uczestnika

    P: Kto może brać udział w programie?
    O: Uczestnictwo w programie skierowane jest do punktów sprzedaży gastronomicznej: restauracji, zajazdów, hoteli, kawiarni, pizzerni, barów, fast-fodów, stołówek, pensjonatów, moteli itp. w programie na razie nie mogą brać udziału pośrednicy, hurtownie, grupy zakupowe.

    P: Jakie korzyści ma uczestnik?
    O: Każdorazowo w momencie otrzymania produktów objętych programem na opakowaniu zbiorczym będzie nalepka z wydrukowanym kodem punktowym. Po odklejeniu nalepki z kodem należy go wprowadzić na swoje konto przez stronę internetową organizatora (www.horecaprofit.pl). Do każdego kodu punktowego przyporządkowane są punkty promocyjne. Dla produktów niektórych sponsorów programu punkty naliczane będą bardzo szybko. Uczestnicy mogą wymieniać punkty na nagrody: są telewizory plazmowe i lcd samsunga, aparaty fotograficzne canona i wycieczki zagraniczne.

    P: Czy wymagana jest zmiana obecnego dostawcy ?
    O: Nie, zmiana dostawcy nie jest wymagana.

    P: Jak mogę skontaktować się z Organizatorem jeżeli nie znajdę odpowiedzi na wszystkie pytania?
    O: Jest kilka metod kontaktu z nami: można wysłać emaila do biura obsługi: biuro@horecaprofit.pl lub zadzwonić pod infolinię: 0 48 362 91 71. Można także kliknąć na link "kontakt z nami" na stronie głównej www.horecaprofit.pl. Czytamy każdy e-mail: odpowiedź będzie w ciągu 1 dnia roboczego.

    P: Czy program ma swój regulamin?
    O: Regulamin programu jest dostępny na stronach internetowych Organizatora www.horecaprofit.pl



  2. Profil uczestnika

    P: Zacząłem wypełniać kwestionariusz uczestnika, ale nie udało mi się go skończyć. Obecnie nie mogę znaleźć informacji, które już wprowadziłem. Jak mogę dokończyć zapisanie się do programu?
    O: Kwestionariusz uczestnika musi być wypełniony w czasie jednej sesji. Dla bezpieczeństwa danych ponowne wypełnienie kwestionariusza jest niemożliwe. Akces do programu można rozpocząć klikając przycisk: "przyłącz się za darmo" umieszczony na pierwszej stronie www.horecaprofit.pl.

    P: Co w przypadku gdy nie znam odpowiedzi na niektóre pytania z kwestionariusza?
    O: Uczestnik biorący udział w programie powinien mieć dostęp do informacji, które są potrzebne do wypełnienia kwestionariusza. W przypadku niewypełnienia wszystkich pól w kwestionariuszu wniosek o uczestnictwo nie zostanie zaakceptowany.

    P: Otrzymałem kod punktowy od organizatora. Jak mam dalej postępować?
    O: Działania są następujące:
    1. zaloguj się na stronie www.horecaprofit.pl
    2. naciśnij przycisk "przyłącz się za darmo" w lewym menu i wypełnij kwestionariusz
    3. kliknij "wyślij"

    Po wysłaniu wypełnionego kwestionariusza na adres e-mailowy uczestnika zostanie wysłany e-mail potwierdzający uczestnictwo.

    P: Dane podane przeze mnie w formularzu zgłoszeniowym uległy zmianie. Co mam zrobić w tej sytuacji?
    O: Za każdym razem, gdy dane podane przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym do programu ulegną zmianie, należy poinformować o tym Organizatora programu. Można to zrobić korzystając z drogi mailowej: organizator@horecaprofit.pl lub telefonicznej: 0 801 811 030 (z tel. stacjonarnych), 048 385 89 00 (z tel. komórkowych), infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.



  3. Akces do programu

    p: jak można zapisać się do programu ?
    o: zapisanie się do programu jest bardzo łatwe: wystarczy wejść na stronę www.horecaprofit.pl i wypełnić kwestionariusz. wypełnienie kwestionariusza jest proste i zajmuje kilka minut.

    P: Nie mam dostępu do internetu. Czy mogę brać udział w programie ?
    O: Oczywiście tak, należy wypełnić kwestionarusz uczestnika i wysłać go na adres Organizatora. Kwestionariusze dostępne są też u przedstawicieli handlowych sponsorów biorących udział w programie.



  4. Kody punktowe

    P: Czy mogę wziąć udział w programie nie posiadając kodu promocyjnego?
    O: Tak, wystarczy wejść na naszą stronę www, kliknąć przycisk "dołącz do nas za darmo", wypełnić a następnie wysłać kwestionariusz. Organizator w ciągu 2 dni zweryfikuje podane informacje. Brak pozytywnej weryfikacji spowoduje zamrożenie konta do momentu skontaktowania się uczestnika z organizatorem w celu aktywacji konta.

    P: Co się dzieje gdy weryfikacja danych jest już zakończona?
    O: Jeżeli używasz kodu uczestnika, to dla potwierdzenia poprawności weryfikacji dostaniesz e-mail potwierdzający. Jeżeli zgłosiłeś akces do programu bez kodu uczestnika dostaniesz od nas taki e-mail dopiero po poprawnej weryfikacji danych. Od tego momentu można wprowadzać dane z kodów punktowych. Każdy z uczestników otrzymuje także newsletter informacyjny w cyklu dwutygodniowym.

    P: Czy jest możliwe aby w programie brały udział dwie lub więcej osób z jednego punktu sprzedaży?
    O: Na tym etapie nie jest możliwe aby w programie brały udział więcej niż jedna osoba z punktu sprzedaży. Jednakże, inne osoby mogą wprowadzać punkty promocyjne na konto pod warunkiem uzyskania zgody posiadacza konta i posługując się jego hasłem.

    P: Kiedy staram się zapisać do programu pojawia się informacja, że dane dotyczące punktu sprzedaży zostały już wprowadzone do programu? Co to oznacza?
    O: Oznacza to, że prawdopodobnie inna osoba z twojej restauracji, hotelu czy baru jest już uczestnikiem.

    P: Zmieniłem miejsce pracy i chciałbym uruchomić konto z nowym pracodawcą. Czy muszę ponownie wypełniać kwestionariusz uczestnika?
    O: Tak, należy ponownie wypełnić i wysłać kwestionariusz. Nie jest dozwolone transferowanie punktów z jednego konta na drugie.

    P: Wprowadziłem prawidłowo kod punktowy, ale uzyskałem informację "że kod jest nieważny". Co zrobiłem źle?
    O: Być może w trakcie wprowadzania kodu został popełniony błąd. Proszę ponownie wprowadzić kod. Jeżeli wciąż pojawia się informacja o "nieważności kodu" proszę sprawdzić, czy nikt z punktu sprzedaży nie jest uczestnikiem programu. Jeżeli nie jest to, prosimy o kontakt z biurem obsługi oraz nadesłanie kodów punktowych z informacją o produkcie na adres uczestnika

    P: Od kiedy można wymieniać punkty na nagrody?
    O: W każdej chwili na stronie www.horecaprofit.pl w zakładce "moje konto" widoczne jest aktualne saldo punktów. Nowo wprowadzane punkty widoczne są po 1 dniu od daty wprowadzenia.

    P: Czy mogę polecać inne osoby do programu?
    O: Tak, oczywiście. za każdą poleconą osobę, która zdecyduje się wziąć udział w programie dostaje się 2000 punktów.

    P: Czy wszystkie produkty biorące uział w programie oznaczone są nalepką z kodami ?
    O: Nie, punkty promocyjne za zakup niektórych produktów dodawane są przez Organizatora bezpośrednio na konto uczestnika. Informacje o tych produktach dostępne są na stronie www.horecaprofit.pl.



  5. Dostęp

    P: Kiedy potrzebne jest posługiwanie się hasłem?
    O: W czasie wypełniania kwestionariusza uczestnika uczestnik wprowadza swoje personalne hasło. Hasło to potrzebne jest w momencie:
    • logowania się do systemu
    • wprowadzania kodów punktowych
    • sprawdzenia wartości liczby punktów dla poszczególnych produktów biorących udział w programie
    • polecania innych uczestników do wzięcia udziału w programie
    • wymiany punktów na nagrody
    • sprawdzania stanu konta
    • zmiany, uaktualnienia informacji z kwestionariusza uczestnika

    Ważne jest aby hasło było niedostępne dla osób postronnych.

    P: Po zalogowaniu się pojawił się komunikat, że mój adres emailowy jest nieważny i zostałem poproszony o jego zmianę. Co mam zrobić?
    O: W celu pełnego uczestnictwa w programie, adres emailowy musi być poprawny i aktywny. Jeżeli emaile wysyłane wracają jako nie doręczone, oznacza to, że podany adres e-mail jest zły (nieaktywny). W takiej sytuacji zostaniesz poproszony o uaktualnienie adresu e-mail. W tym czasie można będzie wprowadzać punkty i wymieniać punkty na nagrody. Twój adres e-mail jest kluczowy do sprawnego funkcjonowania programu.



  6. Skanowanie kodów

    Dzięki wykorzystaniu skanerów (czytników) kodów można skrócić czas skanowania. Każdy skaner używany na rynku czyta kod 39 używany przez nas do kodowania produktów.

    1. upewnij się, czy skaner jest podłączony do komputera, którym się posługujesz (łącze usb lub kabel).
    2. naprowadź skaner na przycisk "dużo kodów" na ekranie.
    3. zacznij skanować.

    Uwaga 1: nie wszystkie kody z nalepek są możliwe do skanowania.
    Uwaga 2: organizator nie udziela informacji ani pomocy technicznej w procesie skanowania



  7. Wymiana punktów na nagrody

    P: Jak mogę wymienić punkty na nagrody?
    O: Punkty promocyjne wymieniać można na nagrody wyłącznie poprzez platformę wymiany nagród www.horecaprofit.pl. Asortyment nagród jest cały czas poszerzany.

    P: Ile muszę mieć punktów, aby dokonać zakupu?
    O: Pierwsze zakupy można dokonać posiadając już kilka tysięcy punktów.

    P: Kiedy dostaną wybrany produkt?
    O: Większość produktów dostarczamy w ciągu 30 dni roboczych. Koszty wysyłki pokrywa uczestnik (pokrywane są one z jego konta punktowego). W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na wybrane nagrody czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.

    P: Czy produkty w e-sklepie objęte są gwarancją?
    O: Tak, wszystkie nasze produkty są najwyższej jakości. Objęte są one gwarancją Producenta/Organizatora.

    P: Czy przy realizacji nagrody potrzebny jest dowód zakupu?
    O: W niektórych przypadkach organizator zastrzega sobie prawo potwierdzenia zakupu produktów.



 powered by CTI Media Sp. z o.o.   FAQ (najczęściej zadawane pytania)  |  Kontakt z nami  |  Regulamin